Powered By Blogger

Sunday 6 January 2013

Kak Farah a.k.a Miss blank


 Rasa mcm da lama x update.. Actually mmg da lama pun.. hehe, sorry coz busy with exam preparation.. the exam is still going on for this 2 weeks. Please pray for my success in final examination Semester 1 2012/2013 session in UNIMAS

U guys must be wondering what is tis post about kan?? lagi2 lepas baca title of tis post..
Kak Farah :P 
Tada! tis is my housemate a.k.a my sister, kak farah.. kak farah ni amat2 blurr orangnye. Sebab tu kite panggil dye miss blank..And today is her birthday. We celebrate with other housemate. Kita buat makan2 je pun but it was best party lagi2 time exam week. kita masak tomyam kot.. ko hada?! Actually one of my housemate Kak Akma yang masak.
Tomyam for our lunch
The best part is how we prank her.. Kak farah mmg x expect kite sambut birthday dye. She was like Woahh!! n she was really2 blank at tat time.. lawak gile muke blurr kak farah.. Yang plg best I suggest to write the word 'Saya dah tua' on the cake.. purpose: nk unik sikit hehe :D

Her birthday cake 

I'm really blessed to have them as my housemate.. Susah kot nk dapat housemate yang 1 kepala ngan kita.. Semua housemate aq 'huhahuha' orgnye..
Thanx to Kak Akma (chef), Kak huda (assistant chef), Kak Wani (tukang rasa), Tasha (tukang cover kiteorg) and me of coz (the planner of this whole thing)
Kak Fara: just say wakeennnabeb!! 
nk jadi gedik mcm lisa kat movie Istanbul aku datang la.. XOXO.. D publish!

No comments:

Post a Comment